2011. december 9., péntek

Sziia ! :dd na jöhet pár idézet ? :)


Női logika:
- Offline = a ribanccal van!
- Online = a ribanccal beszél! :D 

~De nem tudok túllépni rajtad, míg meg nem kaplak..~ 


~Ez nem a Walt Disney, hanem a valóság,
a szőke herceget várni nem más, mint baromság.~

Ha akar majd keres! Én már meguntam a szenvedést... ;| :(


‎'SZERETLEK♥ : ezt senki nem változtathatja meg. csak Te...'


fiú : jól nézel ki.:$
lány : mondták páran..;D
fiú : szeretlek..:$
lány : ismerős a duma.;D
fiú : járunk?:$
lány : ANYÁD , HOGY VAN?-.-


Én nem puskázom. Csak megnézem, hogy a füzetem és én egy véleményen vagyunk-e!:) x'd


‎1999 ~ rajzolj az emlékkönyvembe! :$
2OO2 ~ van iwiw-ed? : )
2OO6 ~ jelölj be myvipen ! ^^
2OO8 ~ vegyél fel Msn-re. ♥
2O11 ~ léccii lájkold Fb-on a profil képem... -.- X D


Fiú: kivered? :$
Lány: igen persze^^ a fogadat! ;D


push up-os melltartó ; legjobb optikai tuning .. (N) x'd


‎~Amikor Isten az intelligenciát osztotta, Te a vécén voltál?..~


eddig nem tudtam mi akarok lenni ha felnövök, de most már tudom... az ÖVÉ! ♥


‎~ Te vagy az életem legjobb
része! ~


tudod, ő velem volt a bajban,
mikor mások hagytak a szarban.~


‎'Kedves matematika ! Kérlek nőjj fel és oldd meg a saját problémáidat egyedül. ;)




NA MOST ENNYI ! (: REMÉLEM TETSZETTEK :$ * 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése